duminică, 3 aprilie 2011

Clătite!

Operă de artă, ce să mai :]]. Ieri am stat aproape toată ziua prin bucătărie, şi nu am aruncat casa în aer, nu am lipit nimic de tavan, nu am distrus mare lucru, am spart un ou, asta e singurul incident . Şi aia pentru că acel ou s-a rostogolit de pe masă. :]] Oricum, a fost prima data când am făcut clătite. Nu arată aşa rău , nu? Mi-au ieşit , în  mare parte. Mai greu la intinsu' aluatului în tigaie, ca îmi ieşea orice, numai o formă rotundă şi uniformă nu . =]] Okey, trecând şi peste forma ciudată pe care o avea în tigaie. Trecem la partea cea mai interesantă.... şi anume, întorsul. Vă asigur că am tavanul curat, nu s-a lipit nimic de el. Nici pe jos nu a ajuns vreo clătita, doar pe aragaz şi una in coşul de gunoi. :"> Heeeh, se mai întâmplă şi la case mai mari.
Au fost cu Finetti si toping de caramel. Servite şi cu un pahar de Cola, numa' bine .
Recomand tuturor care nu au ce face şi nu vor să distrugă bucătăria făcând chestii mai grele . :]]
S-a stabilit, sâmbătă seara este seara de clătite la mine. Hehe , promit să nu otrăvesc pe nimeni. *devil smile*
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu