marți, 12 aprilie 2011

`Ai de capu` meu!

Care săracul mai are puţin şi bubuie. Cred ca ar mai trebui sa-i bag câţiva giga sau mega sau nu ştiu, orice, numai sa mai măresc hardu'. Că deja, săracul dă pe afară. :]] Înafara faptului că 90% e plin cu nimicuri şi griji inutile, iar numai 10% cu lucruri cu adevărat importante , mai e şi rezistent la şocuri. În ultimele doua zile am dat cu el de pat, de un copac, cap în cap cu A. şi acum câteva minute de colţu' de la centrală. Nu s-a spart :]. Vedeţi, material de bună calitate. Rezistă la şocuri, ploi, ninsori, de toate =]] . Mă mir că nu l-am spart până acum, dar dacă a trecut prin atâtea săptămânile astea nici nu îl mai sparg. Voiam să mai zic ceva. Dar ce ? E atât de naşpa să-ţi pierzi ideea. -.-. I hate it ! Că până mi-aş aminti-o, nu ar mai avea nici un sens în discuţie.
Whatever. Mă tot gândeam zilele astea oare câţi dintre oamenii cu care mă înţeleg, pot măcar să PRETINDĂ că mă cunosc cu adevărat. Cred că îi pot număra pe degetele da la o mână. Şi tot mi-ar mai rămâne două trei degete libere. Sunt una dintre persoanele alea a naibii de greu de înţeles, la început par puţin înţepată , cu fiţe sau ceva de genul. Dar de fapt, e doar un scut. Trebuie mai întâi să cunosc o persoană cât de cât ca să ma destind. Apoi trebuie să treacă destul de mult timp ca persoana aia să vadă că nu sunt chiar aşa o fată liniştită si cuminte precum par. Când o persoană vede cât de nebună, tupeistă, aiurită, etc.. pot fi mă întreabă dacă nu am fost răpită de extratereştrii o.O
Şi toate astea se întâmplă de-a lungul unei perioade de timp, destul de mare. Dar nu-mi pare rău că sunt aşa. Pentru că am învăţat să îndepărtez de mine persoanele care nu merită, care sunt false, care pur şi simplu... nu au ce să caute în viaţa mea. Adică, nu pot zice că am învăţat, că totuşi uneori mai greşesc şi eu, că deh, sunt om, dar în mare parte când cineva mi-e antipatic mă îndepărtez de el foarte uşor.
Deci părerile despre mine sunt împărţite. Dar sincer am ajuns să-mi pese prea puţin. Cui nu îi convine să-mi dea pace, că eu sigur nu-l deranjez.
Hai că mă duc să iau ceva de cap, ştiam eu că nu-i bun! :]]
Bye!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu