luni, 29 august 2011

Leapşa x 2 .

'Neatza. M-am întors şi eu din... prea meritata mea vacanţă. :)) A fost frumos, nu foarte distractiv [am fost cu mama, d'aia ] , dar a fost frumos. Eh cât am fost plecată, am primit o leapşa. Scuze că nu am putut s-o onorez mai devreme dar numai ce m-am adunat de pe drumuri. Leapşa, adică lepşele [ăsta-i pluralul?] le-am primit de la andreea.
Prima: Asta am mai făcut-o o dată mai de mult, deci consider că nu prea are rost să o refac. Link aici.
A doua : Zece lucruri care mă fac fericită.
1. O îmbrăţişare. Dacă e bine plasată, în momentul potrivit când am cea mai multă nevoie de aşa ceva, îmi luminează ziua.
2. Un zâmbet. Mi se pare genial, când merg pe stradă şi cineva îmi zâmbeşte, mai ales dacă e un bebe. <3 Zâmbesc şi eu aproape fără să-mi dau seama.
3. Prietenii şi familia. Nu sunt lucruri, dar într-un fel sunt dependentă de ei, deorece sunt unele dintre cele mai importante persoane din viaţa mea.
4. Cititul. O carte bună şi-un ceai cu gheaţa. My summer dream. :]]
5. Mp3-ul , telefonul, pc-ul. Eh, depind de fiecare într-o oarecare măsură. Recunosc că viaţa fără ele e tare complicată. :-"
6. Excursiile, călătoriile în general. Ador să văd locuri noi, să înveţ chestii noi şi tot felul.
7. Scrisul. E cel mai bun mod de a mă descarcă. Îmi vărs toţi nervii acolo, apoi revin la normal. Mereu mă liniştete şi când îmi iasă ceva ca lumea, am un sentimnet foarte mişto de... mândrie. Ooo da, sunt mândră de mine în asemenea situaţii. :]]
8. Fotografiatul. Ca mai sus.. sunt mândră de mine când fac o poză bună.
9. Serialele. [şi cele de animaţie, aici se includ şi anime-urile].
10. Puffy, ursu' meu de pluş. Care-mi ştie toată viaţa. Mereu am zis că dacă ursu' ăla ar putea vorbi, m-ar compromite. :))
Leapşa merge mai departe la orice doreşte să o ia. Iar eu revin mai târziu, aşa cum v-am promis cu păreri şi poze din vacanţă. :]

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu