miercuri, 24 august 2011

Random.

Hey. Luna august a fost cam seacă... mai mult pentru blog. Sunt conştientă că l-am cam neglijat, da' n-am chef de scuze sau idioţenii de genu'. Pur şi simplu luna august a avut o perioadă mai grea în care am cedat efectiv din toate părţile. Dar mi-a trecut. Ca de obicei. Pentru că e chiar o pierdere de timp să îmi bat capu' cu tot felu' de persoane şi să îmi fac nervi şi să sufăr pentru ele, când lor puţin le pasă. Deci... no way, baby!
Cineva a tot încercat să mă înveţe o chestie de-a lungul timpului... just live the moment. Şi aia am de gând să fac. Chiar dacă atunci când mi-o repeta aproape zilnic nu prea o luam în seamă şi lăsăm tot felul de gânduri să-mi asalteze căp'şorul, acum am realizat câtă dreptate avea. Nu am de gând să îmi mai gândesc fiecare mişcare şi ce-ar fi dacă fac aia sau ce-ar zice x dacă fac aia sau ce consecinţe ar avea dacă fac aia. La naiba! O fac şi gata dacă aşa am chef.
Aşa, deci mâine mă duc şi eu o săptămână la Ocna Sibiului. Sper să mă distrez chiar dacă mă duc cu ai mei. De fapt , wtf! normal că o să mă distrez. Şi de-ar fi să stau să citesc bancuri pe net toată ziua. Cel mai probabil voi fi dependenta de telefon şi mp3. Mai nou... am devenit dependentă de muzică. [ oare din cauza cui? :))]. Mă trezesc, dau drumu' la tv pe Music Channel prima dată şi dupaia alte chestii. Sincer Music Channel mie mi se pare cel mai oke' post de muzică de la noi. Are de toate. Şi nu dă toate tâmpeniile de melodii făcute pe calculator, cu 3 versuri şi 5 cuvinte care se tot repetă. Nu, chiar au melodii bune şi difuzează cam toate genurile de muzică [chiar şi k-pop o.o] şi pune mare accent pe artiştii români. Deci thumbs up!
Buuun... şi revenind la plecare. O săptămână la Ocna Sibiului cu mici alte orpriri prin Sibiu pentru cumpărături şi alte cele mie nu-mi sună rău. Mi-e groază doar de bagaj. :]] Mereu am senzaţia că uit ceva. Înafară de asta mi-e aşa de lene să mă apuc să îl fac. Canicula asta mă seacă de orice chef, care oricum era puţin şi fără ea.
Abia aştept să mă bălăceeesc. :x Da' totuşi sper să nu mă întorc ca un rac fiert înapoi acasă. Îmi iau la mine tot arsenalul. De la cremă cu factor de protecţie 50 până la balsam de buze cu SPF. Hehe... da, în momentu' de faţă fac reclamă la brânză având în vedere că pot număra pe degetele de la o m'nă de câte ori am fost la piscină ca să am "contact direct" cu soarele.
Eh, alte chestii. Nu cred. Am scris mai mult ca să ştiţi  că încă mai trăiesc. :)) Vorba aia, un drac nu moare aşa uşor. Am să revin cu poze şi păreri peste o săptămână.

P.S. Minte Colorată a făcut un an! În data de 16. A fost un an în care a crescut, a câştigat câţiva urmăritori şi sper eu... e într-o continuă ascensiune. Chiar dacă nu postez eu foarte frecvent, ţin enorm la blogu' ăsta pentru că în posturile lui e evoluţia mea, gândurile şi părerile mele, tot.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu