miercuri, 27 iulie 2011

Plictiseală.

În mod oficial, pot spune că sunt plictisită. Fără chef de nimic. Eh, dar până la urmă, fiecare vară are şi partea asta.
Dacă până acum habar n-aveam cum să mă mai împart şi eram tot pe afară cu x sau y, acum am intrat într-o stare de repaus. Nu va dura mult, sper eu. Lumea e cam plecată din oraş, nu prea am cu cine să ies. Colegii mi-s împrăştiaţi pe te miri unde. Oricum de pe la începutul lunii august îmi fac şi eu bagajul şi mă duuuuuc. :3 Vreau să merg cu trenul, deci probabil voi merge cu trenul până la bunici. Asta s-a bifat. Apoi vreau să merg la munte. O gură de aer proaspăt nu mi-ar strica. Poate aş reuşi să mai fac şi câteva poze, să mai scriu câteva chestii. Deci da, chiar nu ar fi o idee rea. Ah da, apropo.... la mine vacile rămân gravide, ca mai apoi să aflu că de fapt vacile rămân gestante şi că de fapt, vacă ce-o văd eu e un bou. =]]]. Doar eu ştiu cum am putut scoate asemenea perle pe gură. Eh, copil crescut la bloc.  De reţinut: să nu folosesc oja verde că-mi papă Joiana unghiile. :] ( asta îmi zice mama de fiecare dată când mă vede cu oja verde pe unghii :]] ) Deci totuşi am ce face. Săptămâna asta e de-o leneveală de zile mari iar apoi mai vedem.
În ultima vreme ce-am mai făcut? Prostii. De fapt nu chiar, poate doar una singură, dar mă consolez cu gândul că e mai bine aşa pentru amândoi. ( oare chiar aşa să fie? ) Pe de-o altă parte, am citit . Mai exact, Copilul născut joi de Sandra Brown. Sincer, nu e genul meu de carte. Prea mult romantism pentru căp'şorul meu aiurit. Dar într-un fel îmi place.E o carte uşoară care nu necesită foartă multă concentrare pentru a înţelege povestea. Perfectă pentru zilele astea în care dacă mă întrebi cine a scris Somnoroase păsărele îţi răspund Ion Creangă. Per total e o carte bună, cam prea siropoasă, dar care mi-a reaprins setea de lectură. O pot lua ca pe-o rampă de lansare. Sunt curioasă cât mai pot citi într-o lună jumătate. Mai ales că vara trecută chiar am citit destul de mult. Anul ăsta de când sunt în vacanţă nu ştiu dacă am reuşit să citesc mai mult de două cărţi.
Da, obsesia mi se păstrează. Supernatural! :3 Ador , ador , ador! Sunt de-a dreptul obsedată. Toată ziua aproape mă uit la serial. Imediat termin sezonul patru. Deja începe să fie mult mai interesant. ( nu că până acum nu ar fi fost). Totul se învârte în jurul lui Sam şi Dean, care sunt prinşi într-un război între demoni şi îngeri, care poate avea ca urmare Apocalipsa. Nu vă zic mai multe, vreau să termin serialul, ca să îi fac un review cât de complex pot eu având în vedere că nu mă pricep deloc la aşa ceva.
În seara asta mă pun să mă uit şi la câteva filme. Aveam o listă întreagă cu tot soiul de filme care trebuie vizionate. De la comedii până la horror. Dar bineînţeles că am pierdut-o. Se putea să nu. Uneori mă mir că nu uit unde-mi las capul. -.- Noroc că e prins de umeri. Aşa, revenind. Aveţi sugestii de filme? Mi-ar prinde bine câteva păreri.
Dap, ce-aş mai putea zice? Mi-e o lene de mă doare. Dar asta cred că e deja observabil. Mă pun să mă uit la Life with Louie.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu