sâmbătă, 2 iulie 2011

În acest moment.

Mood: Mda, am avut zile mai bune
Status: Yeah, whatever :-j
Locaţie: Pe aici.
Mănânc: Am mâncat, acum mă îndop cu jeleuri :]
Beau: Suc de pere, sau ceva de genu'
Sunt îmbrăcată în: Pantaloni de trening trei sfert' dark blue şi un tricou alb. 
Ascult: Eminem- Loose Yourself
Privesc: Telefonu' şi la dracu' că nu sună -.-
Status mess: " Nu's! N-am chef, nici timp. Hai pa :-j"
Vorbesc pe mess cu: Abbeh
Citesc: Aş vrea să fiu in stare să mai citesc ceva.
Mă gândesc la: Faptu' că viaţa bate filmu' . :]
Dating: Cu nimeni. :]
 Doresc: Să ies cu rolele ca să îmi pot limpezi gândurile.  
Iubesc pe: Mda, pe EL 
Nervoasă pe: faptu' că e prea penal ce se întâmplă
Urăsc pe: Nimeni, cred
Îmi lipseşte: Zâmbetul, şi-a luat liber azi. 
Abia aştept să: Treacă toate. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu