miercuri, 9 februarie 2011

Banalităţi.

Okey dacă tot are cineva grijă să-mi reamintească constant de blogul meu, de care eu mai uit, am zis să mai postez si eu ceva.
A început semestrul doi, de ... 4 zile? Deja mă simt obosită. Probabil e de vină programul idiot pe care l-am avut toată vacanţa iar acum şi să iau somnifere nu pot adormi mai repede pe doişpe' noaptea. Săptămâna asta e de acomodare, până îmi intru in ritm, după... Alee revine în forţa *laugh*.
Bineînţeles că nici nu a început bine şcoala şi a început să curgă cu perle şi faze funny, că deh, tre' să ne mai colorăm şi noi viaţa gri din timpul orelor de curs. Faza din ora de mate a fost pur şi simplu... genială... şi vulgară o.O
Profa de mate (nervoasă la culme): Teorema pul...
Atât le-a trebuit la aştia din clasa şi s-au pus pe-un râs d-ăla nebun. Sau tot la mate... la geometrie. Profa explica de asemănare. La care încep unii din spatele clasei, cu mine ţinându'le isonul [eram în a doua bancă xD]:
Noi: Ne place, ne place, ne place, place, place, place!
Profa: Doamne fereşte!
Noi: =]]

Ce s-a mai întâmplat? Deci cred că pe spatele fiecărui caiet am scrise versuri, faze tari din ore, conversaţii, desene... ar trebui să scanez spatele caietului de română. Ăla e... operă de artă. =]]
Daaa... m-am certat cu profa de româna în prima zi. Oricum m-a iertat până la sfârşitul orei. Cum să nu mă ierţi? Doar sunt adorabilă. xD Şi dacă îi duc şi o porcărie de compunere pentru Dragobete, m-am scos pe tot semestrul cu ea. Că deh, doar sunt elevă silitoare *sure =))*
Am profă nouă la civică. Saraca e tânăra, probabil abia ieşită din facultate, nu ştiu cât rezistă. Dacă se pun colegii să facă galagie, nu le va face faţă. Totuşi pentru prima oră am fost liniştiţi, să vedem ce şi cum. Tatonăm terenul pentru mai târziu.
Deci, nu ştiu dacă puteam să scriu mai multe banalităţi. Dar mă rog... îmi vine mie inspiraţie si de vreun post mai bun. :]
Bye.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu