joi, 17 februarie 2011

Pot s-o bat? ^^

Da, da violenţa nu e o soluţie. Sunt un om paşnic de obicei, nu mă prea implic în conflicte sau certuri doar pentru simplu motiv că nu-mi plac şi mi se par o porcărie. Ei bine porcărie sau nu, săptămâna asta mi-a făcut o colegă nişte nervi de-am crezut că o plesnesc.
Tipa a venit doar anu' asta la noi în clasă, ea fiind normal în B [noi suntem A'u]. La început am ajutat-o să se acomodeze, gândindu-mă că probabil e naşpa să nu cunoască pe nimeni. O fostă colegă de-a ei îmi zisese că :
Ai grijă că asta e la fel ca vremea. 
Normal că nu am crezut, am zis că deh, dacă tipa avea ceva cu ea ? [ar trebui să încetez să caut scuze oamenilor, de obicei nu merită.] 
Mă rog... fata s-a acomodat repede şi a început să studieze, ce îmi palce, ce nu-mi place, la ce ore sunt activă, la ce ore dorm. Ei bine, cred că numai de-a naibii s-a băgat în treburile mele. Nu îmi pasă aşa tare dacă ea se tot "hihihi" -este pe lângă profi , că e o linguşitoare şi o pupincuristă de primă clasă, mă deranjează doar că nu ştie să piardă. Se crede atât de superioară! Chestie care mă enervează a naibii de mult. Până la urmă ce e ea defapt? O tocilară, atât, nimic mai mult. Şi vreau să-i dau peste bot. La naiba, da' nu o las să se creadă mai bună ca mine pentru că nu e! Şi da, sunt competitivă, şi? Tipa chiar merită să îi arate cineva că nu e aşa perfectă cum se crede şi eu ii le zic cât de curând. Deci nu cred că am mai avut aşa mulţi nervi pe cineva de foarte mult timp.
E invidioasă, moare de invidie dacă cineva face ceva mai bine ca ea, sau dacă nu e prima . Frateeee... deja asta e doar aşa de faţadă să fi primu' în toate. În viaţă cazi, te ridici, te scuturi şi mergi mai departe. E un ciclu normal trăit de oricine. Nu ai cum să fi primu' în toate.
Urăsc oamenii ăştia care dau dovadă doar de inteligenţă artificială. Cred că şi asta e prea mult pentru ei. Aaaah, gata că deja iar m-am enervat.
Până la urmă... cred că tipa nici nu-şi dă seama cât bine îmi face. Îmi dă o motivaţie să mă pun mai mult cu burta pe carte. =]]]].

Un comentariu:

  1. Mah sisulici, specimene din astea sunt peste tot, oricât de mult te-ai enerva tu pe ea. :)
    Pur şi simplu ea e artificială , falsă, superficială, etc.
    Tu eşti mult mai bună ca ea şi o ştii. :>

    RăspundețiȘtergere