marți, 28 septembrie 2010

Sec!

Va fi un post sec. Nu am ce să zic. De când a început şcoala totul e aşa monoton. Se întâmplă doar chestii mărunte, care nu merită amintite. Totul e la fel în fiecare zi. Frecat menta la şcoală, învăţând majoritatea lecţiilor în pauze sau copiind teme, după venit acasă si teme... Iar apoi frecat timpu' rămas până la 10. Sec!  Mă omoară monotonia asta care a intrat în viaţa mea. Aş vrea să fac ceva, ca să simt că încă mai fac umbră pământului totuşi cu puţin sens, dar nu am timp, de fapt mai nou de când au închis bazinu' am timp berechet, deci cel mai probabil nu am chef. Nici să scriu ceva nu am chef nici inspiraţie, nimic! Aş vrea doar să dorm, să lenevesc în pat cu o carte în mână. Deşi mai nou nici cărţile nu mă mai atrag...
  Habar n-am ce e cu starea asta pe capu' meu, oare e vremea de vină?

Un comentariu:

  1. Asa sunt si eu in majoritatea timpului .. nu am chef sa fac nimic desi uneori as vrea sa scriu si sa invat pt scoala ... Frumosa postare si adevarata

    RăspundețiȘtergere