miercuri, 8 septembrie 2010

Oboseală!

Mda, în prima parte a postului o să mă vait, că aşa am eu chef. Nu îţi convine, nu citi! :P
Ok, deci nu mai pot. Sunt ruptă de oboseală, mă dor picioarele şi mai am puţin şi fac cu nervii. -.-" De câteva zile mă tot plimb prin oraş ca să termin odată cu cumpărăturile pentru şcoala, la dracu cu ele! Luni şi marţi m-am plimbat ca proasta prin mall şi prin cetate, dar fără să îmi cumpăr ceva. Abia azi mi-am luat două bluze şi o pereche de blugi. A da, şi caietele şi ce dracu' îmi mai trebuie pentru şcoală, deşi pentru unele lucruri iar trebuie să mă duc ca nu am găsit ce am vrut. >.<" Înafară de asta saptamâna asta trebuie să mă duc şi să mă tund şi mai am de făcut cam zece teste la română. Că, deh, eu ca de obicei mi-am lăsat totul pe ultima sută de metri şi acum nu sunt sigură că mai termin. Nu că mi-ar păsa foarte mult, dar la alţii le pasă mai mult decât mie de media mea sau notele mele. >.> Urăsc săptamâna dinaintea începerii anului şcolar. Mereu agitaţie, plimbat pe te miri unde după te miri ce şi din toate astea rezultă o Alee obosită şi nervoasă. Dacă cineva mă calcă pe coadă în perioada asta cred că fac ca toţi dracii. Asta ca să nu ziceţi că nu v-am avertizat! :-" Deşi încerc să nu mă agit atât, mereu mă consum prea mult. Ah, pe cât de aiurită sunt pe atât de realistă uneori. Mda sunt o ciudaţenie pe două picioare. o.o"
Oricum îmi va fi aşa dor de vacanţa asta. De serile în care râdeam ca o proastă cu Emy, Vlad şi Radu pe afară. Trecea lumea şi se uita la noi ca la maşini străine. Dar nu îi condamn, probabil arătam ca nişte nebuni. =]]. Îmi va fi dor şi de Germania :x. Nu mă omor după ţara asta, dar totuşi e o ţară frumoasă şi care are multe de arătat. E atât de diferită de România. Acolo nu vezi la fiecare margine de drum mormane întregi de gunoaie sau pe albiile râurilor pet'uri care înoată cot la cot cu peştii. -.- E o ţară care mi-a lăsat o impresie plăcută. M-aş mai duce să o vizitez mai în detaliu.
 Şi cum să uit de tabăra de la Someşu Rece. :x  Tabăra aia a fost incredibilă. Am râs, m-am distrat şi cel mai important am pus baieţii la spălat de vase. :> Mi-e dor de colegele de cameră cu care râdeam până seara târziu. Lol, numa' noi puteam să ne punem baloane sub bluze şi să ne plimbăm dând din cur prin cameră =]].
Le faceam zile fripte la baieţi. >:) Săracii, dacă au avut camera chiar sub a noastră. Seara pe când să se culce începeam să sărim prin cameră şi podeaua mai era şi din lemn. Dar s-au răzbunat în ultima zi. -.- A fost foarte tare să îmi văd adidaşii legaţi de alţii şi cică trebuiau legaţi şi de uşa de la baie. :]] Să nu mai zic că jumate din copii erau făcuţi cu pastă de dinţi pe faţa. Eu am scăpat, heheh! XD  
 Sper să mai merg şi la anul. :x
A da, vara asta iar am fost in love. Nu tare şi mi-a trecut. Oricum nu i-aş fi spus lui nici să ma împuşti. Am un talent măi nene să mă îndrăgostesc numa' de cine nu trebuie. Dar deh, aşa sunt eu. 
Hai că deja nu prea mai am ce să zic. Ne mai citim noi. Bye !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu