vineri, 9 septembrie 2011

Lalala... !

Nu ştiu de restu' sau mai bine zis nici măcar nu îmi pasă de restu'. I mean... frateeeee, s-a dus vara . De tot, până la anu'. Şi nu, n-am de gând să fac postări d-alea melancolice despre toamne. Neah, eu...eu încă mă bucur de vară. De ce n-aş faceo? Oricum în patru zile vine sechestrul pe capu' nostru. Sechestrul pe timpul nostru liber. Dar aste e, avem nevoie şi de şcoală în viaţa, fi-ţi conştienţi de chestia asta. :]
Oricum... am chef de-o beţie. Să mă exprim mai bine de încă una. Aşa ca de sfârşit. Am chef să nu-mi pese. Să râd ca o vacă pe stradă de să-mi vină să mă pun in cur pe trotuar şi să râââââd , să tot râd. Până nu mai pot, până mi se taie respiraţia şi până mă doare burta. Am chef să-l sărut. La naiba, chiar vreau să fac aia! Nu ştiu, nu contează, vreau doar să o fac fără să îmi pese de restu' lumii, de nimic. Am chef măcar o dată să-mi schimb faţa aia de persoană raţională , care gândeşte de două ori înainte să actioneze. ( şi totuşi reuşesc să mă impiedic de zeci de ori, deci aia înseamnă ca încă sunt o aiurită fără pereche) , am chef să îi dau pe toţi dracu' să nu mai tac, să îi pun la punct o dată pentru totdeauna. La naiba cu politeţea mea cu tot!
Şi am chef să dansez, să cânt, să urlu, să mă simt bine. Am chef de toţi nebunii ăia a mei cu care mă rup la fiecare party şi cu care reuşesc să mă distrez de fiecare dată.
Fuck, am chef să mă las dusă de val. Fără nici o restricţie, fără nici o limită. Să-mi bag ceva-n toaaaaaaaaate , şi să-mi închei vara într-un mod memorabil. Să zic că am reuşit şi eu să mă îmbăt că la dracu', da' până acum n-am reuşit.

Un comentariu:

  1. Yupii:)
    Pai daca tu iti doresti asta...doar fa'o fara sa te gandesti la ce se va intampla dupa.
    Stii..si eu as vrea sa pot face tot ce ai spus tu mai sus.Recunosc:sunt o lasa.Insa cand incerc sa imi bag ,,ceva '' in toate termin suspinand.
    Te pup!

    RăspundețiȘtergere