luni, 20 iunie 2011

Se anunţă o vară incendiară!


Pam-pam-pam! Ia ghici cine s-a întors? Să aud ...ăăăă....ăăă? Eu mă, eu în prorpia-mi persoană aiurită. Ştiu că ţi-a fost dor de mine, de ironiile mele, de sarcasmul meu fluent... de tot! Ştiu, ştiu.
N-am mai dat de mult pe aici. Nu am de gând să încep cu scuze, mneah... şcoala mi-a  cam omorât lunile mai şi iunie dar acum, da-o-n... pufuleţii ei că până la urmă am scos-o bine şi cu ea. Doah, prima menţiune într-o clasă de tocilari, şi n-am învăţat nimic aproape tot semestrul. Mă simt mândră! Şi da, acum mă laud. :]]
În mod oficial mă simt bine. După o perioadă a naibii de stresantă şi grea şi plină de bătăi de cap în sfârşit mă simt bine. Relaxareeeeee, aia scrie pe faţa mea acum. Un pahar imens de ceai cu gheaţă şi lămâie, o carte bună, o adiere plăcută a vântului, muzică bună în căşti şi ..... ah! ce ţi-ai putea dori mai mult de atât.
Nu ştiu de voi, dar eu mi-am început vacanţa în forţă cu un concert Voltaj. Pf, recunosc, nu sunt mare fan, dar m-am distrat şi unele melodii chiar îmi plac şi până la urma a contat mai mult cu cine am fost acolo şi scopul pentru care am fost acolo şi anume să mă distrez. Chiar aia am făcut. Am sărit, am dansat, am urlat şi a fost doar începutul! Era o mare de oameni acolo. Cred că un sfert din Alba sau chiar jumătate. Abia aveai loc să te mişti. să te mişti, dar să dansezi să sari... pff... am fost călcată de vreo 10-15 ori dar ce contează? A fost bine. :]] Ale mele colege erau care mai de care mai rupte in figuri.... bravo fetele! xD Aşa v-am învăţat. *laugh* Pf, era o tipă în spatele meu... avea nişte plămâni fata aia de jumate de oră după concert nu auzeam bine. :))
Aşa... după concert a venit Emy la mine. Waii... am râs ca nebunele şi ne-am bătut pe pătură. Fata aia ocupă cam mult loc în pat, aproape am ajuns să dorm pe jos, în propria-mi casă. WTF?! =)) A fost tare şi asta. Tot ce facem noi e tare speshăl, cul, naiz, etc. Doar suntem noi.
Am început să citesc [ însfârşit!] ceva. Deocamdată am luat-o cu ceva uşor. Literatură de consum, mai exact Vampirul Armand de Anne Rice. Eh, sunt încă doar la primele pagini, dar pare o carte interesantă. După ce îmi intru puţin în mână mă apuc de ceva mai serios. De mult mă tentează să citesc ceva P. Coelho. Nu ştiu sigur ce, dar sigur citesc ceva scris de el vara asta. Agatha Christie şi Cella Serghi sunt şi ele pe listă şi mai am vreo două cărţi care le-am găsit prin bibliotecă şi par interesante. Deci am o listă de lectură destul de bogată şi diversificată, ce am înşirat aici e doar o mică parte din ea.
În seara asta încep şi cu serialele. Supernatural e fruntaş. Îl termin eu luna asta. Mai am vreo 3 sezoane. Mă enervează doar faptul că pc-ul meu face multe, dar foarte multe fiţe. Se stinge, se restarteaza aşa de capul lui. Îmi iasă Opera, Y!M-u. N-are treaba, cred că vrea să vadă cât de mult mă mai ţin pe mine nervii. Că uneori jur că-mi vine să-l arunc de la etaj, dar să lăsam asta că am derivat de la subiect. Am şi câteva filme must to see şi câteva anime-uri. Nu m-am mai uitat de mult la un anime. Nici măcar la Naruto. o.O Shame on me! rcuperez vara asta şi poate cu ocazia asta mai îmi pun şi engleza la punct pentru că... scârţâie din răsputeri.
Deci vara asta, ca de obicei îmi propun să fac multe. Mereu aşa fac. Şi nu fac nici măcar jumate din câte mi-am propus, dar ce contează? Sunt eu, ar trebui să vă obişnuiţi cu asta. Timpul meu e total random.
Copilu' asta e cu capu-n nori şi nu vrea să coboare! <3 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu