miercuri, 22 iunie 2011

E cald frateeee!

Şi ce-mi place :3. Adică nu-mi place la amiază când îmi vine să mă arunc intr-o piscina plină cu cuburi de gheaţă [ ceea ce nu ar fi prea bine pentru ca mi-ar provoca şoc hipotermic], îmi place dimineaţa şi seara aşa pe la şapte-opt.
Ce e mai plăcut dimineaţa decât să te trezeşti şi să ieşi pe balcon la o cafea. Singur, cu cineva, asta nu prea contează. Oricum cred că e cel mai plăcut mod de a începe o nouă zi. O cafea băută în briza plăcută a vântului cu nişte muzică mişto pe fundal. Aia o să fac şi eu... când voi reuşi să mă trezesc mai repede de amiază. Prefaceţi-vă că nu a-ţi citit asta. Să salvam măcar aparenţele. :]] Sunt în creştere, am nevoie de mult somn.... bine, bine , sunt o leneşă! Dar încerc să remediez asta. Azi de exemplu m-am trezit la nouă. După două zile în care am încercat să fac chestia asta, am reuşit abia azi. Oricum, aplauze vă rog, merit! *puppy eyes*
Aşa şi dacă tot îmi sunt dimineţile pe jumătate ratate, profit de seri. E aşa plăcut să te plimbi seara pe aleile mai liniştite ale oraşului. Dar nu aşa în grabă, cu paşi grăbiţi pentru a ajunge nu ştiu unde. Nu, nu şi iar nu! Plimbări lungi şi lente în care să ai timp să asculţi cântecul greierilor, în care să-ţi pierzi ochii printre norii care o dată ce-i priveşti mai cu luare aminte, capată forme ciudate. Genul acela de plimbări în care îţi pui ordine în gânduri, în care te linişteti şi prin care încerci să te desprinzi puţin de viaţa agitată din timpul zilei. Sincer, sentimentul ăla de linişte pe care îl dobândeşti în timp ce te plimbi, va rămâne cu siguranţă o amintire plăcută a verii. Nu are cum să nu fie aşa.
Vara e prea scurtă ca să nu profiţi din plin de ea cu dimineţile şi serile ei, cu ploile şi zilele caniculare.... cu toate. Ah da, duminică sau luni m-a prins o ploaie d-aia.... de m-a udat până la oase din cap până-n picioare. ^^ Ce frumos stăteam eu să dârdâi în staţie udă toate şi mai bătea şi vântul. Huh, funny? Not for me... :]] Cel puţin nu atunci, dar acum sincer îmi vine să râd când mă gândesc câte ploi n-am prins eu anul ăsta şi câte nu m-au făcut leaorcă din cap până în picioare. xD

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu