luni, 23 august 2010

Plec in tabara!

Da, da, imi iau zboru spre o tabara. :] Maine la ora zece sunt in masina in drum spre Cluj. Ma rog, tabara e undeva prin imprejurimile Clujului. Oricum sunt o maniaca a taberelor XD. Cunosti lume noua, experiente noi, vezi locuri noi si iti faci prieteni. Imi amintesc tabara de anul trecut de la Eforie Sud. Doamne cat am putut rade :]].
" -Ma, daca ne prinde Costina?
  -Taci, ma si lasa-ma sa imi beau berea linistita!"
  Da, discutie intre mine si Sorina in baie cu o doza de bere in mana =)). Sau cand Cozy a vrut sa prinda licurici si era sa se arunce in urzici. [fac si rime o.o"]  Sau cand era sa primeasca un supraveghetor o sticla de whisky in cap de la aia de a 8 a :)) sau cand o colega de camera a intrat la baieti dupa ce am venit de la plaja si l-a vazut pe unu fara nimic pe el sau... eh de la atati de sau m-am incurcat si am uitat ce voiam sa zic o.o" Oricum am facut multe chesti funny.
Abia astept sa vad in tabara asta ce se intampla. Bine, ca prea multe prostii nu pot eu sa fac ca deh, e unchiu`mio organizator si cum tocmai eu, nepotica lui inocenta sa fac prostii. Nah, daca ai pus botu` inseamna ca nu stii de ce sunt in stare :)). Tocmai de aia ca unchiu`mio e organizator fac mai multe tampenii, pentru ca imi permit. Sper doar sa nu fie numai copchii din aia care sunt plictisitor de cuminti. Daca gasesc cativa mai crazy, atunci am ce face pe acolo. Am precizat cat de mult urasc sa imi fac bagaju`? Shit, e obositor! Mai ales cu mama care e intr-una cu gura pe mine : "Pune-ti aia, aia e prea subtire, pune si aia, pune si asta, etc!". Dupa 10 minute in care m-a batut la cap mi-am pierdut ideile si nu mai stiam ce sa mai impachetez. Pot sa pun pariu pe orice ca am uitat ceva, si acel ceva e important. But... is just a feeling. Maine mai am de pus cateva chestiute si sper sa nu uit nimic fara care sa nu pot sta. Gen mp4, telefon or smth like this.
  Promit sa fac muuuuulte poze. ^-^. Cred ca voi umple cardul aparatului XD. God, ma apuca mila cand ma gandesc ca eu o tot lungesc acum cu postu` asta si maine la opt dimineata trebuie sa ma trezesc T_T. Ce ora imposibila!!!
  Eh, s-ar putea sa merg si la bunici dupa aceea, deci nu stiu cand ne mai auzim, ma rog.. citim.
  I`ll miss you. Stiu ca si tie de mine, eh doar cine sa te mai dispere daca nu eu? Dap, distractie placuta mie! ^^
  Bye!
 P.S. Scuze pentru [eventualele] greseli de tastare. Imi e foooooarte somn! (:|

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu