marți, 17 august 2010

Baby sitter

Cine nu stie meseria aia atat de frumoasa? Da, cea de bona. Cand trebuie sa stai cu niste copii mici si pisalcosi. =]. Care daca tot veni vorba mai sunt si draci  cu chip de ingerasi. Super, stiu! Nu mai are rost sa zic ca pusca ironia in mine , nu? Asa ma gandeam si eu.
 Pai asta am facut eu azi. Am stat cu scumpu` meu nepotel de doi ani. Foarte tare ziua, n-am ce zice! -.-" De ce a fost atat de cul, naiz, tru sau cum vrei tu? A, pai jumatate din ea s-a desfasurat cam asa :
 "Alaaaaaaaaaaaaa fac pisu!"
  Si ce era sa fac? Ma duc cu el la baie, ii aprind becu si il las sa isi faca treaba :]]. Peste doua  minute in care a baut apa ca o rata, iar:
 "Alaaaaaaaaaaaaa fac pisu!"
  Din nou se repeta povestea. Apoi vine sor`mea din oras il ia si il culca. Aleluia, doua ore de liniste. Anyway, trec alea doua ore si se trezeste. Putin teatru, putina zmiorcaiala si apoi tace la gandul ca il ducem pe afara.
  Nici nu iesim bine din bloc si incepe :
  "Vleau inghetata, vleau covligi si vleau suc!"
  Sor`mea nu voia sa ii ia pentru ca tocmai ce mancase covrigi si inghetata. Si ghici ce. N-ai ghicit? Inseamna ca esti cam greu de cap, no offence. Ce putea sa se intample, s-a apucat de plans in mijlocul strazii. Plange, plange si plange dar pana la urma se satura. Am mai lalait-o inca putin cu ei in oras si am luat drumul cu directia "Home!" . Sunt total epuizata! -.-"
  Nu stiu cum sor`mea poate sa stea toata ziulica cu el. Adica e al ei, dar totusi... Eu dupa o zi sunt franta T_T.
Oricum are noroc ca e asa naiz, ca daca nu m-as scapa la paru` lui. XD
  Dupa o discutie lunga cu Biush pe mess am gasit ce sa citesc! In sfarsit dupa o luna de pauza de la citit acum am gasit cateva titluri interesante. Lista arata cam asa :
 -Memoriile unei gheise de Arthur Golden
 -Adolescentul de F.M. Dostoievski
 -Simbolul pierdut de Dan Brown
 -Gazda de Stephanie Mayer
  Nu stiu daca o sa imi potolesc setea de lectura cu cartilea astea, dar deh, vorba aia:
 "Incercarea moarte n-are!" ^^'
  Cam atut a avut Alee de spus pe azi. Te-ai plictisit? Problema ta! :]]
  Bye! <3

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu