miercuri, 20 octombrie 2010

Mi-am învăţat! o.o"

Pentru prima dată în istoria mea, chiar mi-am învăţat ca lumea pentru un test. o.o" Eu, da eu, aia care de obicei la teste scrie din amintiri [culmea ca mereu le îmbârlig eu cumva şi iasă bine :))] şi-a învăţat. Mi-am citit frumuos fiecare lecţie, cuvânt cu cuvânt, cu logică. După aceea mi-am luat o foaie şi am început să scriu ce era mai important din lecţii. <3 Ştiu tot! Iau un 10 sigur >:) Nu ştiu ce mi-a venit să fiu aşa silitoare. Poate şi faptul că e test la chimie şi profa e puţin dilită. :-" Dar sunt a naibii de mândră de mine! :]] Oricum nu cred că se mai repetă experienţa prea des. :-j Asta este, nu sunt genul care poate sta să înveţe 3 ore pentru o lucrare sau pentru ascultat. De obicei citesc ce citesc şi după aceea îmi zboară gândul departe.
Azi am dat test la franceză. Îmi vine să o ucid pe diriga! Pentru o literă, una singură, mi-a scăzut 75 de sutimi. -.- Bine, litera aia a schimbat puţin sensu' dar nu cred că pentru atât trebuia să-mi scadă aşa mult. Oricum nu-mi fac probleme, scot uşor nota aia la ea :-j.
Tot azi ne-a adus rezultatele şi la testu' la mate. :]] Aici, ce e drept am cam dat'o'n bară. Dar pentru prima dată mi-a păsat asa puţin, eram ceva în gen : "So what? " Sunt curioasă ce am făcut la algebră. :-?
Săptămâna viitoare dau test la istorie, civică şi română.
Mda, a dracu' şcoala asta.
Hai că te las, deja cred că te doare capu' . :]]
Bye!

2 comentarii:

  1. Da stiu cum e "stresul" asta pentru invatatura si eu am avut teste dupa teste :-s a fost naspa .. ce pot sa zic ..dar akm pana la urma ce conteaza fericirea mea sau scoala . Parintii mi-au zis "nu te mai stresa atat pentru noi conteaza sa fi fericita" . Si am decis sa nu mai imi fac atate griji pt ca se transformau in probleme grave ...

    RăspundețiȘtergere
  2. Tot invatatul asta se duce pe admitere la liceu, respectiv facultate. Daca am invatat ceva din anii mei de scoala e ca... totul dispare odata ce treci mai departe. Generala ramane o amintire cand ajungi la liceu, iar apoi liceul parca nici n-a fost odata ce ajungi la facultate. E important sa inveti doar ca sa ajungi la ce-ti doresti, ca nah... daca nu ajungi unde-ti doresti si esti obligata sa studiezi niste tampenii, clar regreti ca n-ai pus mana sa inveti si nu au meritat orele intregi de frecat menta degeaba...

    Crede-ma, sunt expert la frecat menta 8-| I know what I'm talkin' about...

    RăspundețiȘtergere