duminică, 31 octombrie 2010

Copii şi messu' ! -.-

Nu că eu aş fi de vârsta lu' bunica, but.... i mean, copii de 8-9 ani care şi-au tras şi ei id de mess ca să fie "shm3k3ry" frate. Că deh, acum dacă n-ai id de mess, facebook, hi5 or smth like this eşti un nimeni. Nici nu ştiu de ce mai trăieşti, pe bune acum! :]]. Aşa lăsând la o parte sarcasmul... am şi eu o puştoaica de'asta în listă care nu are nimic mai bun de făcut decât să mă futirizeze pe mine la cap. [ ah, ce urât vorbesc! XD] Dintre alea 8 persoane pe care le are în listă fix pe mine m-a ales ca victimă. -.-" Cred că o aşteapta un ignore cât de curând, până acum am zis să fiu politicoasă, ce deh aşa eram şi eu la început, dar are şi rabdarea mea o limită!
Nu înţeleg de ce puştii ăştia nu se joacă cu păpuşile/maşinuţele sau cu jucării de genu' asta, în loc să stea să frece vremea pe mess. Au timp şi de asta mai încolo. Eu cred că eram pe afară de dimineaţa până seara la vârsta aia. Săream coarda sau jucam elastic. De la 9-10 ani am început să învăţ cu ce se mănâncă messu' =]] Bine, ce e drept exasperam şi eu lumea cu buzz-uri şi întrebări stupide... dar nah. Eu m-am calmat repede, dar pe fătuca asta o ţine deja de ceva timp. -.- Probabil mă consideri nesimţită, dar puţin îmi pasă de ce crezi tu. Nu am răbdare cu copii ăştia stresanţi şi puuuuunct!
După părerea mea dacă tot nu au chef de joacă ar trebui să meargă să pună mâna pe o carte, le va folosi mai mult decât să înveţe messengereasca . Şi uite aşa se formează piţipoancele şi cocalarii de mâine... e naşpa să vezi cum populaţia se duce de râpă. Ne mai mirăm de ce e lumea plină de inculţi >.>
Anyway... mi-a trecut starea aia de kkt de ieri. 
Azi zâmbesc. :]

3 comentarii:

  1. Scumpiliciule, tre` sa zambesti. >:D<.
    Eu rad ca vaca, da-i si razi acolo :>.
    Ne-om vedea la varaa: "am atata enrgieee pentr-un miliooon de ani \:d/".
    Ya, ya, i`m crazy :>. :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Nu stiu daca varsta de 9-10 ani e o varsta potrivita pentru a intra in lumea asta a internetului, dar... din cate observ, esti destul de inteligenta, mai ales pentru varsta ta (facand comparatie cu ,,cocalarii" despre care vorbesti) si am fost placut surprins sa te citesc, cel putin pana acum :) pot spune ca eu la varsta ta nu te prea ajungeam. Sper doar s-o tii tot asa.

    Si, mnah, cam ai dreptate... expunerea copiilor de la varste fragede calculatoarelor, internetului... practic ii iei de-afara, de la joaca, de la aer, de la o educatie naturala (daca pot spune asa).

    RăspundețiȘtergere
  3. Trebuie sa zambesti .. dak viata ar fi liptisa de zambet atunci ar fi un haos :( :)

    RăspundețiȘtergere