marți, 3 ianuarie 2012

Dorinţe.

Prima postare din 2012. Sper să fie un an mai bun decât 2011 în condiţiile în care şi 2011 a fost un an , hai să zicem drăguţ. Şi că tot începe un nou an care de cele mai multe ori este luat ca un nou început mă gândeam ce mi-aş dori eu de la anul acesta. Ah, doar eu am uitat să-mi pun dorinţa aia la cumpăna dintre ani?

Cred că e cea mai importantă chestie. Până acum cele mai grave probleme de sănătate la mine au fost răcelile, şi i sunt recunoscătoare la Doamne Doamne pentru asta. 
De trecut le trec, acum să văd cu cât le trec. De la nouă în sus şi la mai bine. :]]
Eu ce să fac dacă sunt copil mic şi prost care ţine prea mult la toată lumea şi continuă s-o facă şi după ce acele persoane m-au cam dezamăgit. 
Anul 2011 a fost foarte slab din punct de vedere al literaturii. Maxim cinci cărţi citite. Mi-e ruşine cu asta! Să sperăm că recuperez în acest an mult. [mult mai mult]
Ar fi o idee genială. Oricum am un caiet cu fiecare tâmpenie, încă unul în plus n-ar avea cu ce să strice. 
Asta e o dorinţă mai mult aşa pentru viaţă, nu pentru anul ăsta. Nu mor până nu scriu o carte şi punct! :))
Cel mai frumos mod de a începe să plângi.
O beţie pe plajă cu prietenii.. wtf, sună prea ca lumea ca să nu încerci măcar o dată. 
Mai întâi îmi doresc să văd una, că la spiritul meu de orientare.... Dapoi cum mai nou merg uitându-mă pe sus, la stele, poate poate, cine ştie :)) Văd şi eu o stea căzătoare.
Fiecare cu piticii lui.
Chiar nu mi-ar strica să fiu mai organizată şi să nu îmi mai las totul pe ultimele momente. 
Trebuie să încerc asta, neapărat! 
Cam astea ar fi dorinţele mele. Mă rog plus altele mai micuţe şi mai neînsemnate, dar în mare parte cam atât.
New year, new dreams, new friends, new hopes... and new boys. Let's start the party! 





2 comentarii: