sâmbătă, 7 mai 2011

I need you so much!

And... I miss you. Credeam că după atâţia ani, rana chiar s-a cicatrizat. Eram conştientă că nu o să treacă de tot, dar totuşi mă aşteptam să doară mai puţin după atâta timp. Nu mă aşteptam să mai am lacrimi, care să curgă în amintirea ta, dar... m-am înşelat. Încă doare, încă am câte un nod în gât când îmi amintesc ultimile imagini ce le am cu tine, încă mai am lacrimi, încă nu au secat. Jur că-n unele momente îmi lipseşti atât de mult... când mă simt pierdută, când simt că nu e bine ce fac, atunci mă doare cel mai tare că nu eşti lângă mine, atunci simt cel mai mult cât de multă nevoie aş avea de tine...
I miss you, dad!

Un comentariu:

  1. Te inteleg destul de bine, din pacate.

    Sentimentul asta nu va disparea niciodata, si imi pare rau pentru asta pentru ca stiu ca nu e deloc confortabil, si nici placut si... asa mai departe. Partea buna, insa, e ca poti aprecia foarte mult momentele avute sau pe care-ti imaginezi ca le-ai fi avut cu el :) smile, please. For one moment...

    I'm here for you, even if that counts almost for nothing.

    RăspundețiȘtergere