miercuri, 8 decembrie 2010

Naresensnuincercasadescifrezi:]

Mă uitam acum prin arhiva blogului şi mi-am dat seama că am postări cam aiurea cu titluri şi mai aiurea. :]]Ăăăă, aiurea, îmi place cuvântu'. Doah, e parte din vocabularul meu în fiecare zi. Ce e drept mai articulat, mai cu valoarea gramaticală schimbată, mai derivat... ăăăăă, da scuze, pentru atâta gramatică, doar că am mâine teză la română şi cică azi am învăţat. Da, cum să nu, două ore, şi alea erau pauzele în care am reuşit să las cartea pe care o citesc din mână. :]] Da' ce contează? Cartea merită, bine nu pe deplin, ca e literatură de consum şi sincer la început m-a lăsat rece, dar până la urmă am continuat să o citesc să văd ce se mai întâmplă. Şi acum, pot zice că dacă iau notă mică, e vina ei. Bine, tot vina mea e, dar lasă că le descur eu cumva. XD
Abia aştept să treacă perioada asta cu tezele. Să scap odată. Ştii starea aia în care totuşi eşti obosit, te doare capu' sau orice altceva, dar totuşi zâmbeşti? Ceva de genu' sunt eu acum. Şi am atâtea idei prin cap şi planuri pentru vacanţă şi pentru sărbători, de toate.
Se simte iarna. Aerul e tot mai rece şi vântul tot mai aspru. Cel puţin pentru mine e cel mai greu dimineţile. Când mă trezesc din patu' meu ăla cald şi ies de sub patura pufoasă. Când pun picioarele pe parchetul rece şi mă lupt să-mi ţin pleoapele deschise. Până simt primul strop de apă rece, menit să-mi trezească simţurile, da până atunci e cel mai greu. După ziua decurge normal.
Mă rog, nu vreau să înţelegi ce am scris eu aici, nu are rost, am aberat din nou. Cel puţin ultimele cinci posturi au fost lipsite de orice sens sau subiect cu o urmă de logică. Şi aş avea multe subiecte în cap, dar... nu ştiu, cred că nu mă pot exprima. Scriu, şterg, iar scriu, şterg din nou. Aştept să-mi pun ordine în gânduri, să scap de perioada asta idiotă şi apoi fac ordine şi pe aici.
Bye!

P.S. Nu am chef să-l corectez, poate dau edit mâine, dar nu sunt sigură.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu