vineri, 26 noiembrie 2010

Lalala!

Heh, eu aici, prezentă la datorie. Deci, mă, eu una mi-am luat o mică vacanţă până miercuri. Luni nu am nici cea mai mică inteţie să merg la şcoală. Am gâtu' în pioneze şi îmi simt capul ca de plumb. Dar nu-mi pasă, trece. Dar totuşi v-aş sugera să nu staţi în ploaie în noiembrie şi să nu beţi suc rece după aceea. =]].
Deci după cum ziceam, luni stau acasă , marţi şa fel ca e cerc pedagogic si miercuri e 1 decembrie. Trei zile libere, vai ce vis frumos. Am de gând să dorm ca o vită originală [Abbeh, îţi zice ceva replica? ;))]. Ah, că se apropie tezele, ar trebui să mă pun cu burta pe carte. Pe cine mint? :-j Parcă văd că învăţ doar cu o zi înainte de teză. :]]
Nu ştiu ce ţi-aş putea zice mai mult, nu prea mai am ce, aş avea atâtea subiecte în cap, dar am şi o lene de nedescris. :]] Poate voi posta mai des săptămâna viitoare, că tot am aşa mult timp liber.
Şi cu asta gata! Bye. 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu